piątek, 21 października 2011

Wyniki konkursu i gratulacje oraz ... przepis na tajemniczą pastę zieloną czosnkiem doprawioną

Kilka dni temu obraliśmy kurs na konkurs - niektórzy z was nie bali się, zaryzykowali i wybrali się z nami w tę kilkudniową podróż. Dziś docieramy do celu :)! Wielu z was popłynęło (;)), ... zabierając ze sobą na dno pietruszkę, groszek, kukurydzę, brokuły, bazylię, kolendrę, kaszę jaglaną, soczewicę i awokado;) Dwoje szczęśliwie dopłynęło! Na brzegu czekają nagrody dla Magi, która jako pierwsza wytypowała dwa prawidłowe składniki (brawooooooo!!!) i dla Polishmamainajerland, którą dziś bladym świtem wylosowała lekko osowiała Elka Karmelka.



Proszę zwycięzców o wysłanie mi danych kontaktowych, żeby nagrody mogły popłynąć (ekhm, ekhm ... dopłynąć) do was pocztą polską (hmmm jesteśmy u celu, nagrody niby na brzegu, a muszą teraz odpłynąć, popłynąć, żeby w końcu dopłynąć ... zwyczajowo zakręciłam ;)), co nie zmienia faktu, że muszę mieć namiary :) ... mój mail na godzinie 3!)

Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy zdecydowali się wziąć udział w naszej zabawie - było nam niezmiernie miło!

Magi i Polishmamainajerland GRATULUJEMY!

Zanim podamy przepis na tajemniczą pastę potrzymamy was jeszcze w klimatach konkursowych i się pochwalimy:) ... na naszą skrzynkę mailową przyszła wczoraj taka oto wiadomość:

Witam,
Miło mi poinformować, że w konkursie serwisu iWoman.pl "Moje miejsce na ziemi", Pani wypowiedź została wytypowana przez komisję jako jedna z pięciu najlepszych i tym samym wygrywa Pani ilustrowany przewodnik.

:)

Poniżej prezentujemy przepis na odartą z tajemnicy pastę.

Pasta z ciecierzycy i szpinaku
(po 10 miesiącu)

ok. 1/2 szklanki ciecierzycy
ok. 1/2 opakowania mrożonego szpinaku
1/2 rozgniecionego dokładnie ząbka czosnku
ok. 1 łyżka masła
sól (opcjonalnie)

Przygotowanie

Wieczorem (na dzień przed przygotowywaniem pasty) pół szklanki ciecierzycy zalewamy wodą i zostawiamy na noc do namoczenia.

Następnego dnia ciecierzycę odcedzamy i gotujemy ok. 2 godz. bez przykrycia.

Porcję szpinaku przekładamy do rondelka, dusimy do czasu aż się rozmrozi i odparuje z niego większość wody.

Wszystkie składniki łączymy ze sobą i traktujemy blenderem.

Pasta smakowała wyśmienicie w towarzystwie jajecznicy.

Nie musicie wszystkiego blendować (blenderować?) - maluch może zjadać ziarenka cieciorki "obtoczone" szpinakiem.

Smacznego!







22 komentarze:

  1. O nieeeeee:D
    I żaden groszek, żadne brokuły:D

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiłaś z Elki "sierotkę" ;) Gratulujemy zwyciężczyni i oczywiście okropnie zazdrościmy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Tak czułam, że ta zieleń to tylko od szpinaku może być. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie się bawiliśmy. Gratulujemy szczęśliwym odkrywcom tajemniczego przepisu i zabieramy się za pastę:-)

    A mamie Elki osobne wielkie gratulacje z powodu wyróżnienia :-)

    Uściski
    Ewa i spółka

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia, a zwycięzcom zwyciężenia :)
    A ja taka byłam pewna, że to szpinak!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeeeeej Buziaki dla Elki za wyciagniecie mnie :D Yeeeeh! Zaraz wysle adres :)
    A tak btw. to taki troche humus ze szpinakiem, co? Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwycięzcą gratulujemy! I Mamieeli wyróżnienia owszem też! Rozpacz nie wygrania osładza nam tylko prawidłowe typowanie. Prosimy o następny konkurs...pośpieszymy się następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zezullo no niestety ;).

    Kv by Rybiszonie za jakiś czas startujemy z kolejnym konkursem ... i to może wam będą zazdrościć ;) ... Elka nie narzekała :D.

    Magi brawo raz jeszcze!

    Ewo dziękuję, ... my też bawiliśmy się przednio!

    Gosiu dziękuję i ... może następnym razem :).

    polishmamainajerland gratuluję! Czekam na adres. Humus taki średni, bo brakuje pasty tahini. Tak jak mówiłam, smakuje wyśmienicie z jajecznicą.

    W pogoni za E. dzięki :D ..., ale się nadziękowałam dzisiaj :D. Konkurs na pewno będzie!

    OdpowiedzUsuń
  9. szpinaku o taka zielonosc nie podejrzewalam...

    OdpowiedzUsuń
  10. no to Hałs ze mnie żaden ;) wielkie dzięki za wspaniałą zabawę. A przede wszystkim gratulacje, choć i tak byłam pewna że cię docenią. buzka

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i gratulacje :) dla wszystkich zwycięzców i dla MamyEli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam ;)
    Mam okazję zaprosic Cię na konkurs, w którym możesz wygrac 500 zł, jeśli tylko napiszesz artykuł.
    Więcej na ten temat możesz znaleźć tutaj: http://akuku-akuku.blogspot.com/2011/09/konkurs.html

    Serdecznie zapraszamy, zespół AKUKU.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna pasta, atrakcyjna nie tylko smakowo ale i kolorystycznie!
    Gratuluję wygranej.

    Pozdrawiam
    Monika
    www.bentopopolsku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pytanie natury organizacyjnej, czy moj adres dotarl? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak :) - odebrałam z samego rana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki konkurs nas ominął:P ŚWietny przepis! Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  17. a tak kompletnie od czapy: czy to ubranko to jest z tej firmy sprzedającej czarno-białe gadżety dla maluchów, o której swego czasu pisały WO?

    OdpowiedzUsuń
  18. no nie! Teraz zajrzałam na fejsbuka i widzę, że tam cała masa rzeczy tu niepublikowanych! Co za niedopatrzenie z mojej strony!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mimi będą następne! :)

    Kv by Rybiszonie ... to piżamka z mojego ukochanego Kapphala w cenie jednej mamy dwie :), jedna w paski więzienne, a druga w sowiszcza :).
    Ja jakaś niekumata jestem ... co to jest WO?

    Na Fejsbuku też się wyżywam ;)... nie namierzyłam cię ... hmmm

    OdpowiedzUsuń
  20. WO to wysokie obcasy ;)

    a ja jestem niefejsbuknięta, dlatego mnie nie namierzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastyczne przepisy :) i co najważniejsze - ZDROWE!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają, ... niestety wszystkie zdrowe nie są, ale staramy się, żeby było ich jak najwięcej. Dziękujemy za odwiedziny i ich ślad :).

      Usuń