niedziela, 16 października 2011

Zdaliśmy sobie sprawę, że nic z tego nie macie, że do nas wpadacie

Najmilsi goście! Wiemy jaka jest prawda - prawda jest taka, że wpadacie do nas już od jakiegoś czasu i nic z tego nie macie ... ot wirtualny poczęstunek ... też mi coś. Kto chciałby wpadać w gości, rozsiadać się w kuchni, słuchać wynurzeń Mamyelki i (... no właśnie  ... i nic ...) o suchym pysku i z pustym żołądkiem wychodzić? Najwyższy czas zaproponować wam poczęstunek.

W związku z powyższym ogłaszamy konkurs, w którym nagrodą będzie coś smacznego :). Co Szanowni Goście na to?

Chętni zatem niech obiorą kurs na konkurs i czytają dalej :).

Na Elkowym talerzu znalazła się dzisiaj jajecznica i chleb z zieloną pastą. 
Pytanie jest następujące: z czego jest zrobiona ta zielona, źle wyglądająca (ale bardzo zdrowa i wbrew pozorom smaczna) pasta? 

Podpowiedź znajduje się tuż obok jajecznicy oraz kanapki i jest jednym ze składników tajemniczej pasty. Ten kto pierwszy poda prawidłowe dwa główne składniki smarowidła zostanie przez nas poczęstowany. Odpowiedzi umieszczajcie w komentarzach pod dzisiejszym wpisem lub na Fejsbuku :). Dajemy wam czas do czwartku. W piątek okaże się komu w końcu uda się coś dobrego z naszej kuchni wynieść.





27 komentarzy:

  1. Czyżby hummus, czyli pasta cieciorkowa, zmodyfikowana o tajemniczy zielony składnik, czyli natkę pietruszki? A może szpinak?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kukurydza/brokuł tudzież kukurydza/pietruszka może...

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że muszę uściślić ... trzeba się zdecydować i podać tylko dwa składniki, które obstawiacie ... Aniu i Hafijo proszę was o wytypowanie waszych 2 składników.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obstawiam soczewicę i brokuł :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kukurydza i pietruszka i taki jest mój wybór :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przychylam się do Magi...dla mnie również ciecierzyca plus szpinak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciecierzyca i pietruszka, hmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obstawiam zielony groszek i pietruszkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak piękny kolor może mieć tylko szpinak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez obstawiam ciecierzyce i szpinak

    OdpowiedzUsuń
  11. Przypominam - podajemy 2 składniki :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak patrzę i patrzę i nie mogę się dopatrzeć co to może być. Obstawiałabym jednak ciecierzycę i brokuł.
    Ależ jestem ciekawa co to?
    Teraz pozostaje czekać cierpliwie do czwartku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak szpinak i ciecierzyca z odrobiną przypraw ( czosnek,pieprz,sól )jak dla dzieciny nie za ostro. Mój Antoś moja dziecina wyrosła na szpinaku a dziś dodałam jeszcze te malutkie groszeczki ciecierzycy i wcinał jak z obrazka :). Jestem ciekawa jaki jest wasz przepis. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nasi drodzy goście, zgadujcie, zgadujcie ... my pary z ust nie puścimy! I tak aż do piątku :D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciecierzyca + awokado. Symptomy jak na dłoni... Na pewno nie toczeń - to nigdy nie jest toczeń :-P

    OdpowiedzUsuń
  16. Trendi mamo, gdy zobaczyłam twoje zdjęcie wiedziałam, że skądś cię znam :)! Kluczbork we Wrocławiu wita Kluczbork :D. Mam nadzieję, że twój blog dla kluczborskich matek wkrótce bogatszy będzie o nowe wpisy.

    1+ Double Mama it's never Lupus :D!

    Nie macie pojęcia jak mnie język świerzbi, ... ale twardym trzeba być nie mientkim ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Szpinak plus awokado...strzelił Wilhelm Tell ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. stawiamy nową diagnozę: brokuło-ciecierzycidoza. Wszyscy kłamią, poza twoimi kanapkami. Piękny zielony kolor i twoje umiłowanie do Awokado trochę nas zmyliło. Ale po przyjrzeniu się syndromom zdecydowanym winowajcom są brokuł i ciecierzyca. Jedyne leczenie to zjedzenie kanapki i oblizanie się ze smaku :D

    OdpowiedzUsuń
  19. 1+Double Mama gdyby kanapka była pacjentem :D ..., ale nie jest. Musimy zostać przy pierwszej diagnozie i czekać do piątku Hałsie w spódnicy :).

    Wilhelmie wystrzeliłeś, w piątek się okaże, czy trafiłeś.

    OdpowiedzUsuń
  20. łee a ja dopiero dziś Was odwiedzam!
    też bym obstawiała ciecierzycę i brokuł, ale zdaje się, ze jestem trzecia :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosiu w poście z 17 października piszę o szansie dla tych, którzy pierwsi nie byli, ale odwiedzili nas z prawidłową odpowiedzią. Pytanie tylko, czy twoja odpowiedź jest prawidłowa... Na to pytanie nie mogę odpowiedzieć ani dziś, ani jutro, ani pojutrze. Odpowiem w piątek do czwartku czekamy na odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  22. cieciorka i szpinak, cieciorka i szpinak, cieciorka i szpinak??? ;)
    ależ napięcie!!! :D

    OdpowiedzUsuń